odpowiednie pisma z US (bo o jego interpretacje tu chodzi)
Kolego - od wczoraj zmieniły Ci sie zarzuty wobec mnie. Wczoraj chodzilo o epitety, a teraz juz o sprawe interpretacji Twojego postepowania w US??? :lol: :lol:
Zamieszczone przez bezduszny
Boisz się ?
Boje sie, zeby sprawa sie nie rozmyla.
Zamieszczone przez bezduszny
Kopie dostaniesz z sądu... nie odemnie.
Ja nie proszę o kopie z sądu, tylko od Ciebie. Będzie to dla mnie dowód, ze działasz w temacie, a jak nie to Cie tu nie ma, co przeciez nie uniemożliwi Ci postepowania sądowego
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
Analitycy rynku motoryzacyjnego są zdania, że jeśli dojdzie do poprawy to najwcześniej za 3-4 lata, a i ta kroczyć będzie w żółwim tempie kilku procent rocznie.
Kto myśli, iż z dnia na dzień powrócimy do poziomu 600 tysięcy samochodów – tyle wchłonął nasz rynek w 1999 roku – jest niepoprawnym optymistą. Niemniej prognoza niewielkiego nawet kilkuprocentowego wzrostu to odwrócenie niekorzystnego trendu, z jakim mamy do czynienia od kilku lat. Dla importerów i sprzedawców aut zapaliło się światełko w tunelu.
Na szczęście dla fabryk produkujących w Polsce pali się ono silnym strumieniem. Dzięki wysokiemu popytowi na rynkach zagranicznych na modele produkowane w kraju (Fiat Panda, Opel Astra Classic, Opel Zafira II, Volkswagen Caddy), całkowita produkcja samochodów osobowych w kraju znacznie przekroczy poziom 600 tysięcy sztuk. Tylko co trzydziesty z nich trafi do odbiorcy krajowego, reszta wyjedzie zagranicę.
Jakby na problem nie patrzeć, w motoryzacyjnej branży nie jest tak źle, choć więcej powodów do radości mają dziś producenci, a nie sprzedawcy aut.
[motofakty.pl - link]
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz